Frallan - Mitt tecknade liv

Serier, några kåserier och lite övriga betraktelser.

Välkommen till mig!





image2


Här kommer jag att ta upp sådana där vansinnigt viktiga saker. Som sex, orättvisa, högskoleprov, genus
 inom restaurangyrket, städning, barnuppfostran, konflikthantering... osv.

Jag kommer inte att lägga in en massa gamla texter här, utan de vilar säkert på Poeter.se. Däremot har jag lagt till länken till dem och jag rekomenderar er starkt att jogga dit och ta er en titt. Det gör jag för att ni snabbt kan läsa in er i samma skeptisk/pessimist/falskhatiska men ändå överpositiva/rättviseskipande/överpedagogiska sinnesfattning som jag i allmänhet befinner mig i så att ni lättare kan identifiera er.


Jag kommer att fylla på med en hel del tänkvärdheter och lustifikationer under dagarna som går och tills jag
börjar tycka att detta är tråkigt. Det brukar som regel hålla i sig ca tre veckor så passa på.


Kommentarer är önskvärda... fjäsk går också bra.






Tyck gärna att jag är rolig, men glöm inte bort att kalla mig snygg också...
- Jenny

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 mamma
skriven :

Hej Jenny, det är mamma. Du har alltid kunna framkalla skratt med dina texter, nu blev det tårar....också.

2 Ida
skriven :

Tjena tjena!! Klart att du är både roligast, bäst OCH snyggast!! ;) hihi..



Jag blir så längtig när jag läser det du skriver, det var så himla kul när jag hälsade på sist.. få se....jaaaaaa, typ 2006?? FFS, det här duger inte!! När får jag komma??! ;)

Puss å kram!!