Frallan - Mitt tecknade liv

Serier, några kåserier och lite övriga betraktelser.

Wwwaaaauuuuuuuww!!




Med fara för att bli tagen för en nybakad amatörfotograf som desperat letar romantiska, förtrollande motiv med sin nya supermoderna kamera så publicerar jag här en sådan där tramsig naturbild som vi sett hundratals av. Det är bara det att jag i min nyfrälsta brodyr yra blev helt betagen av denna fantastiska hantverkares skapelser...  Är det inte helt fantastiskt vackert!?


Tänk vilket arbete det ligger bakom att gå och placera ut alla dessa daggpärlor så estetiskt vareviga morgon! Nä, de får verkligen inte riktigt en rättskaffens behandling de där spindeldjuren...

Om du nu tittar fort på mitt senaste broderi och sedan på spindelnätet så ser du kanske dessutom vissa likheter… Mitt broderi. Spindelnätet. Mitt. Spindelnätet. Ser du?

Gör du det så borde du faktiskt varva ner lite för det finns absolut inga likheter… Spindeln har åtta ben och jag har inte ens sexben…

Spindeln vinner denna gång…

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: