Frallan - Mitt tecknade liv

Serier, några kåserier och lite övriga betraktelser.

Facebook förvirrad




Här sitter jag och känner mig en smula ensam men tydligen...TYDLIGEN (!!!) så har jag 12 nya meddelande någonstans i cyberrymden! Så här säger de nämligen på Facebook åt mig: (8) Friends in Borås said they would kiss you.  (4) People said they would do more...

Jag blir så förvirrad... Dessa 8 stackars människor som förgäves sitter och plutar med munnarna åt mitt håll, varför har de aldrig sagt något till mig? Vågar de kanske inte? Är de blyga? Är de rädda att förstöra mitt nuvarande förhållande med kille och barn om de berättar sina sanna känslor för mig? Gråter de om nätterna för att jag inte besvarar deras hemliga kärlek? Är det så att det sitter 8 människor i Borås och är hemligt förälskade i MIG? I lilla... nåja... halvtjocka MIG!!??  Och de stackars 4 personerna som vill göra  more med mig då? Har de verkligen aldrig sett mig i badräkt? Är de riktigt normalskapta? Eller är det bara någon av de där desperata "kl 2 på natten raggarna" som kommer ihåg mig som i en sexig dimma sen jag jobbade som servitris på Harrys och graciös gav dem lite närkontakt genom att slänga ut dem? Som sagt... förvirrad. Men det måste ju vara samma personer som tydligen skickat mig  detta,  (3) Free Ringtones have been sent to you by your friends. Vilka är dessa vänner som skickar kärlek och presenter som jag aldrig får se röken av? RING MIG!

Mitt i min egocentrerande självförsörjande romantiska sinnesstämmning slås jag av en annan verklighet! Tydligen...TYDLIGEN så är det 3 personer i Borås som HATAR mig dessutom!!! Fattar ni!! Hatar mig!!! Bara tre!!!

*You Have (5) Hate Letters
(2) people have a crush on you in Borås.
(3)
people hate you.
*

Jag går omkring här i mitt liv och är inte riktigt övertygad av att man gör någon som helt påverkan på sina medmänniskor, men så visar Facebook mig att så inte alls är fallet och att människor riktigt sitter och tänker ordentligt på mig. De både är kära, vill ligga och hatar... Alldeles fantastiskt.

Tack Cybervärld, tack Facebook, för att ni kan visa mig vem jag verkligen är!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: