Frallan - Mitt tecknade liv

Serier, några kåserier och lite övriga betraktelser.

ÄNTLIGEN!










Så här kaxig kunde jag vara idag!

Inte bara för att vi lyckades gå vilse i skogen och för att vi slutligen, efter tre timmars skogsvandring (som skulle få självaste skogsmulle att lägga sig ned och klaga på skoskav), lyckades med att hamna på en soptipp som vi fick göra utbrott ifrån genom att klättra oss ut över stängsel och detta under de stränga övervakningskamerornas bevakande ögon. Hoppas de såg att jag rodnade! För det gjorde jag... Samtidigt som jag gormade och svor åt min kära man eftersom att han  promt förvägrat mig att fråga efter vägen när en lastbil körde förbi oss... Något som förmodligen kunde ha räddat oss från denna skam.

MEN det är inte bara därför jag ser sådär mallig ut, utan det är även för att jag äntligen är klar med den nya bloggdesignen! Det tog mig nästan tre heldagar att sitta och pilla ihop allt! För att i sista rycket finna en sida på nätet som erbjöd gratis layouter som man helt enkelt kunde norpa och vips så var det klart på en kvart!!!

3 dagar!!

Nåja, nu får det vara så här ett tag iallafall... Någon som absolut har något vansinnigt emot det? Om ni har så säg inget på några dagar iallafall om ni vill behålla någon form av vänskap mellan oss...

Nu ska jag gå och lägga mig och drömma om något så trendigt som bloggdesign!! (Jag är så mallig över att jag ens kan utala det ordet någorlunda avslappnat så jag nästan svimmar!)

På återseende.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 j
skriven :

Stiligt!