Frallan - Mitt tecknade liv

Serier, några kåserier och lite övriga betraktelser.

Köket är julat, tippetippetopp!



I natt hade jag ytterligare en sådan där överskottsenergisk julhysterisk svacka. Denna gång fixade jag jul i köket med nya gardiner, nya stolsitsar och lite pyssel å plock.

Jag är själv väldigt nöjd med resultaten och det var väldigt nära att jag slutligen vek in årorna och la mig på bordet och sov istället föt att masa mig in till sängen i sovrummet, där det inte alls var lika juligt... Det låg visserligen en karl med skägg där inne... Och det är ju snarare stubb än skägg så jag vet inte om det ens räknas.

Nåja, vi kör väl en sedvanligt före och efterbild.

Före:


Bild lånad från www.hermanssson.se



Efter:




Och stolarna kläddes om.

Före:


Bild lånad från www.YourDailyMedia.com

Efter:





Ja, som sagt, jag är riktigt nöjd!


Nu ska jag läsa inredningstidningar och utbrista "ahhhhh" och "juuuustdeeet" som om jag redan kan allt om inredning och vet vad de snackar om.

På återseende...


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 mammakarin
skriven :

Hahaha! Så fiiiint du har gjort!