Frallan - Mitt tecknade liv

Serier, några kåserier och lite övriga betraktelser.

Nu har jag skrivit en bok




Eller nja, kanske inte riktigt... Men om jag bara påtar ner 79995 tecken till så kan jag ställa upp i bok - SM. Då måste ni såklart gå in och läsa och rösta flera gånger varje dag. Ni kan ju alltid tjuvstarta redan nu! Ni hittar den här:

Huvvaligen vilket tjåller

Det är alltså en samling med en hel del av mina gamla och nya kåserier så ta er gärna tid att läsa igenom och släng in en kommentar, jag tror ni måste vara medlemmar för att kommentera. Men det är gratis och ni får läsa en massa nya, okända författares böcker! Jättekul!!

I går vad jag och L på författarafton och fick möta Jan Höjjer. Han har skrivit en massa barnskräckisar och snusk och äckelpäckel böcker. Det var jätteroligt och mitt i allting så hamnade såklart jag på scenen och fick agera buss chaufför. Otippat, men inte ovanligt. Jag blev inspirerad och bestämde att mitt nästa projekt kanske ska vara en bok. Igår tyckte jag att det var en strålande idé. Men nu har jag värk i kroppen efter dagens pulkaåkning så jag känner mig inte alls så sugen på att sitta på dessa ömmande skinkor och skriva. Det får bli ett bad istället.

Idag gjorde vi detta:

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: