Frallan - Mitt tecknade liv

Serier, några kåserier och lite övriga betraktelser.

En grillad falukorv tack...



Idag var min första dag på skolan. L börjar imorgon. Det var vi tvugna att fira med att gå ut och grilla lite korv. PARTY!!
Värsta festen var det! Jag tappade två korvar i elden och brände ett och ett halvt pinnbröd! Jiiiihaaa!

Men det var lite mysigt med... tills vi började frysa och drog oss hemåt...





Och en del av oss drogs mera bokstavligt talat...



På stjärtlapp...


Vilket roligt ord föressten... Stjäärrrtlapp.

Hmofhzhzhhzzhhahahhahahahhahahahahahaaaaaaaaaaa aaahhhh suck... godnatt!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 angelica
skriven :

hmm din blogg hade varit mer tilltalande om inte reklamen hade varit det första man ser?

eller går du med vinst att ha de så brutalt synliga?



bara en tanke, have a nice day :)

2 hannizen
skriven :

hej bra blogg, kolla in min med!