Frallan - Mitt tecknade liv

Serier, några kåserier och lite övriga betraktelser.

Tillökning i familjen!



Japp! Här är hon...

Ella!!






Jag ska nu visa er själva skapande förloppet av henne.

Men av den orsaken att denna sida även ska lämpa sig till yngre åldrar så har jag valt att ta bort en del "detaljer" (blink, blink, armbågsstötning). Ni har väl alla läst er biologi och vet alla de grundläggande element som hör till skapandet av nya människor? Choklad, kaffe, färgglada tyger. Alla dessa beståndsdelar fanns såklart i denna kärleksfulla dag och nu hälsar vi alla henne välkommen till oss! (Känsliga läsare varnas).


(Men prova klicka på bilderna så ser du bättre då... mamma ;)


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Nathalie N
skriven :

ah känner igen detta klippande. har själv klippt två dockor. shit vad kul du verkar ha..

kika gärna in på min nya blogg ;)

kram

2 Cleo Zatch
skriven :

Men gu har du gjort den själv,va duktig du är.

Sånna köpte man ju när jag var liten,jätte duktig!!

/Cleo

3 Kristina Burén
skriven :

Hej Jenny!

Vilken fin familjemedlem du har skapat. Kreativ som få! Det är så himla roligt att läsa din blogg!

Tänk att jag, (som älskar korsstygn) har sytt dessa enfaldiga blommor och änglar. EN enda gång (nej förresten två) har jag sytt t e x t e r. Dessa löd då

"Kaffetåren den bästa är" och "Välkommen". Du förstår kanske varför jag lyckades få priset för tråkigaste dag i påskas.

Din tråkigaste moster Kri

4 mammakarin
skriven :

Hur kul har du på din utbildning? Man blir ju avunds...och stolt...snart virkar du väl också hela kvällarna!

Textillärarmamma