Frallan - Mitt tecknade liv

Serier, några kåserier och lite övriga betraktelser.

Nä, fy vad äckligt med vår!


Nä, nu skiner ju solen så att det gör riktigt ont i ansiktet! Detta  kan väl aldrig vara nyttigt!? Ni ser ju själva så plågade vi är:





Jag tycker så synd om barnen med.





Suck, vi får ju helt enkelt hitta på sätt att roa oss på bara för att hålla livsgnistan uppe! Tex. genom en spontan kräftskiva i miniformat, men det är ju i och för sig inte så trevligt alls.





Det enda som är positivt med våren är att man äntligen får ta på sig sina efterlängtade vårkläder så att man kan se lite representabel ut när man åker in till stadens mera modemedvetna centrum! Som idag, denna outfit har jag riktigt saknat, den smalnar till mina ben så, samt att jag får en så avslappnad approach:




Nä, om jag kanske skulle sätta mig på balkongen, termometern skriker 37 grader i solen... så nu får man väl soleksem eller något annat jobbigt... Åh, vad jag längtar tillbaka till den kalla, gråa, slaskiga vintern!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: