Frallan - Mitt tecknade liv

Serier, några kåserier och lite övriga betraktelser.

Ovanligt vanliga tjejer!





Idag mötter vi en bekant. Han berättade om ett filmprojekt som han hade på gång. Något som innefattade bröllopspar som skulle bedömas och granskas allt från stil, utsmyckning och bröllopsnerver.

"Jaså? Är det modetjejer som skall sitta och utvärdera deras klädsel och sånt då eller?" Undrade jag nyfiket och med en sådan där skeptisk min som man alltid får när man pratar om unga kvinnor som mest verkar ha klänningstyg innanför pannbenet.

"Nej, det är nog alldeles vanliga tjejer" Svarar filmprojektsvännen. Varpå min underbara dotter ljudligt fnysande inflikar, något förnärmad:

"Vanliga tjejer?! Vilka är ovanliga tjejer då? Alla är väl vanliga tjejer!?"



Hon är bäst!

Taggar: girlpower, vanliga tjejer, bästa ungen;
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Nova
skriven :

Jag tycker att det är rätt svårt att göra en bra design till sin blogg - hur har du burit dig åt? Du har ju en jättefin blogg!