Frallan - Mitt tecknade liv

Serier, några kåserier och lite övriga betraktelser.

FYND! FNYD!NYFD! YNDF!!




KOLLA, TITTA, BEUNDRA! Har du sett coolare tapeter? (Det har du givetvis, men spela med nu!) Endast 5 (FEM!!!) kronor rullen fick jag ge för två rullar av denna fantastiska tapet (som dessvärre frambringade kraftiga kväljningar hos min älskade). Men jag har redan hittat minst 18 ställen som jag kan tapetsera i lägenheten och jag har bara varit hemma i tre timmar!


Det kan bli så att jag vaknar upp i en skål av tapetklister imorgon, men vi får hoppas att jag går och lägger mig nu istället. För husfridens skull. Tänk om min kära vän vägrar att betala sin del av hyran annars, det blir ju vansinnigt snopet för mig förstås... Då blir jag bara sittandes ensam, fattig och olycklig, men med två rullar brun tapet med vita hjärtan...

MMmmjajja, ok, jag kanske nöjer mig med en liten fondvägg och två skolådor, köksluckorna kanske blir lite mycket... ok.

Men erkänn att de är ascoola! (Mm-mm jag vet att det är liiite fånigt av mig att säga ascoola när jag närmar mig 30 strecket, men jag finner inga andra ord... fett nicea? Nää...)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Daniel
skriven :

jag är helt mållös! Var hittade du dom dära? Vill oxå ha sånna, helt fantastiska. Finns massor med ställen jag kan få upp dom på.

2 Tiszle
skriven :

Jag tycker det är grymt coola. Ha,ha. Varför inte tapetsera in en bit på ytterdörren och så sätter du en guldfärgad träram runt. Snacka om fulländad. Ha,ha. Fynden är de bästa köpen!!