Frallan - Mitt tecknade liv

Serier, några kåserier och lite övriga betraktelser.

Dagens fynd på NDWoods




(För er som missat mina tidigare fynd på detta fantastiska varuhus så rekomenderar jag er att rulla ned lite på denna sida så kommer ni ifatt)

Ja, det gick alltså bara någon dag, sedan var jag där igen. Men ni vet hur det är, när man väl hittar en affär som passar en så är det svårt att låta bli att gå dit och ögonshoppa! Kolla vad som är nytt lixom!

Idag ramlade jag över denna asgrymma designersoffa! Man kan inte fatta hur cool den är... Men efterssom jag hade bestämt mig för att inte handla något så fick jag nöja mig med att bara stå och riktigt njuta av den en stund. Kanske har råd nästa månad *håller tummarna*
.





Suck... Jag älskar det här varuhuset! Det tar ju lixsom aldrig slut!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Carro
skriven :

Fasiken.... har ni redan fått inredning till er butik, här i Sthlm öppnar den avdelningen först nästa vecka!

Hoppas på få något schysst öppningserbjudande i brevlådan under dagarna....