Frallan - Mitt tecknade liv

Serier, några kåserier och lite övriga betraktelser.

Sommarstängt!




Precis så är det ser ni. Även om en semestervikarie som jag inte riktigt kan skryta med att ha legat och slappat i långa, svettiga minuter inte. Men semesterstängt här på sidan har det iallafall varit, och bara det att jag kan skriva det gör att jag känner mig extra semestrig!

Semesterledig eller ej, känner mig gravt missnöjd över sommarvädret detta år iallafall. Funderar allvarligt på vart jag kan skicka min reklamation. Dessutom ifrågasätter jag skarpt vari rättvisan ligger i att jag sopsorterat nästan jätteordentligt men ÄNDÅ inte fick den där fina sommaren som man ser i dessa hycklande reklamfilmer! "PantAAmerAAaa", jo jag tackar, jag har fan sparat pant sedan julas, men inte fan dansar halvnakna människor runt med bongotrummor kring mig inte. Här sitter endast bleka blötfisar och tjurar under utslitna paraplyer.


Nåja, jag får väl vara glad att jag inte behövt terrorisera stranden med min bikiniprydda kroppshydda, eller över att jag inte bränt mig så jag slipper stå som en blekfet, fuktskadad brud med psoriasis flagande hud på bröllopsdagen... Nu blir jag bara blekfet och fuktskadad...

Nåja, snart öppnar jag däremot upp för sensommar rean här på bloggen. Då kommer det att vara 75 % rabatt på alla mina privata tjänster... Detta eftersom att jag snart är en gift kvinna och inte längre den fräscha, ungdomliga singelbruden som jag så smånätt trippat runt och varit under alla dessa år... hosthost...


På återseende...

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Kristina Burén
skriven :

Hej Jenny!

Jag har noterat ändringen av bröllopstiden till 16.00. Ta det lugnt nu. Du upp ju snart även mogen ålder. Inte bra med stress då!

Kram!

Moster Kristina

2 Johanna
skriven :

Nu är sommaren faktiskt över så jag tycker att du borde öppna din verksamhet härinne igen!!!