Frallan - Mitt tecknade liv

Serier, några kåserier och lite övriga betraktelser.

Barnakonst



Jag var på föräldramöte i går. Då får man kika lite i pärmarna och kolla om barnet följer normerna för utvecklingsstandarden i Sverige. Lovisa skulle skriva en kärleksdikt på alla hjärtans dag på skolan:



Phu! Hon har fattat poängen med kärlek!!
Hon hade även skrivit och illustrerat  en egen bok:




Ett annat barn valde att gestalta saker och ting på ett annat sätt...




Ahhh, barn,barn! Jag önskar att de skylle styra världen istället för alla skäggiga tanter och gubbar som sitter och smygfiser!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Ida
skriven :

HAHAHA!!! Vilken skön teckning!! Var det tänkt som nån form av uppvaktning? :p



"Fis" "Spya" och "Bajskorv" är ord som borde användas betydligt oftare i gratulationssammanhang!

2 »» Michaela / Bloggdesigner ««
skriven :

vilken gullig bok :)

3 mammakarin
skriven :

Åhh, så söt hunden Dixie är!

4 Annelie
skriven :

En av de roligaste teckningarna ja sett iaf. :P man har ju sett mycket, men den där tog första priset :D

5 Wob
skriven :

Halloj, du har en liten utmaning på min blogg. Inget du behöver bry dig om men lite skojsigt är att fundera över så här korkade saker :-)



http://wob.blogg.se/2009/february/utkast-ni-som.html

6 Johanna
skriven :

UNDERBARA barn!!!



Den sista teckningen får mig att tänka på min egen dotter. Här sitter jag och inväntar första huvudfotingen och det enda ungen ritar är bajskorvar!!! Fast de är riktigt fina bajskorvar så jag får väll ta och spara dem i hennes första bok ist för huvudfotingen som jag väntat på så länge...



kramen :)