Frallan - Mitt tecknade liv

Serier, några kåserier och lite övriga betraktelser.

Dax för lite Jennysång nu va!?



Men eftersom att det inte går att lägga in egen musik på denna blogg så har jag startat en annan. Den kommer BARA att ha mina inspelningar och inte något annat. Jag lägger länken här så hoppas jag att ni går in och lyssnar!

Inspelningarna kommer inte att vara det bästa eftersom att jag tyvärr inte välsignats med en egen studio så det får bli lite som det blir, men jag tycker det blev hyffsat ändå. Lite knastrigt kanske, men ni behöver ju inte skruva på så högt...

Kram!

http://jenny.musicblogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Mindbender
skriven :

Hej Jenny,

härlig blogg du har (har lagt en länk till dig från www.abloggersquest.blogspot.com - där finns även A-M:s blogg).



Annars är kanske min andra blogg,

Fantasytree (www.fantasytree.blogspot.com) lite roligare att titta på.



Ha det så gott och hälsa familjen

/Kusen m familj