Frallan - Mitt tecknade liv

Serier, några kåserier och lite övriga betraktelser.

En sång till...



Mmm, nu när jag kommit på hur så kommer ni inte att bli av med detta i första taget. Som läsare av min blogg har ni obligatiorisk närvaroplikt till denna musiksida. Ni behöver inte lyssna mer än en gång på varje låt och ni bör skicka en kommentar... Det är kriterierna för godkänt. Gödkänd bloggläsare...ok!?

Ni kan ju i värsta fall skicka iväg ett : "Men gumman så fint" eller "Oooh, tårarna pockar på, tårarna, tårarna!!", eller "det där har du ärvt av mig". Observera att ni kan göra detta utan att lyssna på sångerna alls då jag inte kommer att kunna kolla det. Eventuellt kör jag stickprov bland er och förhör er på låtarnas titel då, men det kommer iallafall inte att ske denna vecka...

Ni lyssnar här alltså:


 http://jenny.musicblogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Carro
skriven :

Jag är både mållösa och saknar ord. Det var vackrare än jag kom ihåg att du sjöng....

Har gåshud och tårar i ögonen, vill ha mera...

Du sjunger verkligen så det berör!!!!



Keep up the good work å ge mig en skiva som jag kan sitta å lipa till och förundras över din underbara ängla röst!!



Kramisar!

2 Carro
skriven :

Va tvungen att skriva ett litet inlägg och länka från min sida, alla borde få höra en änglaröst!