Frallan - Mitt tecknade liv

Serier, några kåserier och lite övriga betraktelser.

Fräääääs!



Familjen.... familjeeenn....


Nu är jag nära upplösningstillstånd. Jag sov tolv timmar i natt! TOLV!

Men mår fortfarande som ett utskitet äppelskrutt... Hur mycket snor kan det rymmas där inne? Jag sitter nu och funderar på att bygga en egen snorsug bestående av en dammsugare, en ballong och ett sugrör + lite tejp... Men jag återkommer om det.

Hoppas ni andra får en trevlig lördag. Själv ska jag jämföra bihåle svullnader på höger och vänster sida, ångkoka ansiktet, se på teve och eventuellt då dammsuga näsan. PARTYYYY!

L mår iallafall bättre, tur att vi har pyssel så att hon kan aktivera sig och inte dör av uttråkning på grund av trist mamma. J flydde fältet och påstås arbeta... jag vette tusan om det jag, hade jag varit han så hade jag dragit oavsett. För att vara här och simma sig fram genom snytpapper och akta sig för eventuella nysningar och konstiga nästäppiga uttalanden kan inte alls vara så kul.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 mammakarin
skriven :

åhhhh...det är synd om er nu...hoppas ni snart blir friska.

2 Johanna
skriven :

Naaaae....inte bättre än? Det borde vara förbjudet att va sjuk på helger! Hoppas snorsugen hjälpte iaf ;-)!



kraaaaaaaamz