Frallan - Mitt tecknade liv

Serier, några kåserier och lite övriga betraktelser.

Utmanad



Lycka och frid i världen, jag har blivit utvald! Jag har fått en utmaning förstår ni. Jag fick den av Ida. Utmaningen går ut på att jag ska svara på en massa skitfrågor så fyndigt jag någonsin kan. För att göra detta extra hysteriskt roligt så ska jag dessutom svara på allting med samma begynnelsebokstav som det är i mitt namn. ROLIGT!!!

Jag brukar sannerligen inte ställa upp på alla dessa konstiga utmaningar, jag ställer sällan upp på någonting som inte ger någon som helst utdelning. Men eftersom att Ida snart ska komma söderöver för att hälsa på så känner jag mig dessvärre tvungen att anta denna utmaning. Annars kan det faktiskt bli så att hon kommer att skrika "feeegis" åt mig på grov norrländska, samtidigt som hon harkelspottar snus på backen och hotar med att jaga mig med en motorsåg. De där norrlänningarna är INTE att leka med!

Så, varsågod Ida...och tack för den.


1. Vad heter du? Jenny

2. Ett ord på fyra bokstäver: Java

3. Flicknamn: Jenny

4. Pojknamn: Jonas

5. Yrke: Jesus

6. Färg: Jätte grönt

7. Klädesplagg: Jättetjock tröja

8. Mat: Jonas proffsiga pasta

9. Sak i badrummet: Jättegammal ögonskugga

10. Plats/stad: Jävle

11. En orsak att vara sen: Jävulskt sena bussar

12. Något man skriker: Jaaa!!

13. Film: Jalla! Jalla!

14. Något man dricker: Jägershots (bluäää!!)

15. Band: Journey

16. Djur:  Jättebäver

17. Gatunamn: Järnvägsgatan

18. Bil: Jag har busskort

19. Sång: Jesus christ superstar


Phu! Med hedern i  behåll...
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Ida
skriven :

Haha!!

Tamefan, du fyllde i skiten!! Det trodde jag faktiskt inte.. :)



Nu behöver jag ju inte utmana dig i den typiskt norrländska femkampen.. Du vet, snussväljning, hembräntssvepning, längdspottning av snorloska, flest benbrott på kortast tid och skotervältning. Vad ska vi nu hitta på när jag kommer? ;)

2 Misshopeful
skriven :

När du ändå är i farten så får du en utmaning av mig med...sex sanningar om dig själv. Kolla in reglerna.



Ha det bäst, kram

3 Misshopeful
skriven :

Jenny du måste kolla in den underbara fågelholken jag köpt. En husvagn. Ha,ha den är grym. Köpte den på Rusta....