Frallan - Mitt tecknade liv

Serier, några kåserier och lite övriga betraktelser.

SM GULD! SM GULD, SM GUUUUULD.... eller ja, snart så.




Jajjemensan, här ser ni en som är med i, inget mindre än SM! Svenska Mästerskapen! Kanske inte i någon direkt svettig sport, men ändå. Det är nämligen så att en av mina texter har blivit uttagen som en av 6 revynummer att få ställa upp i Revy- SM- 09 som äger rum i Piteå den 6 - 9 Aug!

Det är den fantastiska gruppen Iggesundsrevyn som kommer att framföra sketchen och jag är som vanligt övertygad om att vi kommer att ta hem spelet. Sketchen handlar om ett par som vill spexa till sitt något stillsamma kärleksliv med att spela det gamla kärleksspelet "Kama suttra". Vilket skapar en kraftig oreda och en massa missförstånd. Naturligtvis är sketchen verklighetsbaserad, annars vore dem ju inte rolig alls...hihihi... Men avslöja inte för J att jag just sa det!

Så nu gäller det att hålla tummarna ända till i augusti! Om jag vinner lovar jag att jag ska trycka upp T- shirtar där det står: Jag känner en som har SM - guld! ...i revy... Som alla som skriver muntra och trevliga hejarop här på bloggen kommer att tilldelas!

Inte nog med detta, jag har ju även suttit som en inplastad makrill och hårmodellat idag!! Jag säger inget utan ger här före och efter bilder:

Före:                                                                





Efter:








Ja, så kan det gå... blondin och SM- tävlande på samma dag!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Ida
skriven :

Grattis till den stundande vinsten!! ;)

Det är inte illa att bli en nyklippt snygging och komma med i SM på samma dag!! :)



Ses snart! :)

2 Irene Sjöberg
skriven :

Mycket lycka till, klart att det blir guld. Dessutom har du redan nu sm-guld i nyfrisering........SNYGGT

Ha det bäst

3 Misshopeful
skriven :

Grattis!! Klart du kommer klirra vinsten :)...Frillan blev jätteläcker :)

4 kristina burén
skriven :

Hej Jenny!

Det är din förkylda moster Kri som skriver. 1. Vill boka en T-shirt redan nu. 2. Jättefin frisyr. Eftersom vår dator hakat upp sig så jag bara har 16 färger i bilden, kan jag bara säga: Den ser intressant ut.

Kram

Moster Kristina

5 Carro
skriven :

Guuuuuud va snyggt Jenny!!! Passar dig som handen i handsken!



Kramen